Kakšna je osnovna naloga podjetniškega oziroma poslovnega portala?

By | 24 septembra, 2016

Podjetniški ali poslovni portali – združujejo informacije znotraj intraneta organizacije in izbrane povezave na podatke zunanjih spletnih strani. Na ta način predstavljajo vstopno točko za vse zaposlene v organizaciji, pa tudi za druge uporabnike, ki jih zanimajo podatki o tej organizaciji.

Podjetniški portal za vse podjetnike (d.o.o. in s.p.) in zaposlene združuje torej informacije, novice in še kaj …

Med najpogostejšimi informacijami, novicami so:

  • Računovodske novice in informacije
  • Podjetniške novice
  • Davki
  • Gospodarstvo
  • Javni razpisi
  • Zanimivosti
  • Zakonodaja
  • Podjetnik se predstavi
  • Novice iz področja financ
  • Novice iz področja prava
  • Novice iz področja kadrovanja
  • Novice iz področja marketinga
  • Novice iz področja svetovanj
  • Novice in nasveti iz področja izdelave spletne strani
  • Novice in nasveti iz področja optimizacije spletne strani
  • Novice iz področja izobraževanj
  • Novice iz področja ustanovitve podjetja
  • Novice iz področja ustanovitve s.p.
  • Novice iz področja ustanovitve d.o.o.

Poleg podjetniškega portala omenimo še:

  • Spletne imenike– portalno oblikovani iskalniki informacij v spletu in predstavljajo vstopno točko za uporabnike, ki želijo najti splošne podatke preko definirane imeniške strukture;
  • običajne spletne portale – spletne strani, prilagojene za posameznega uporabnika. Pri teh portalih poznamo tako imenovane horizontalne portale, pri katerih si lahko uporabnik poljubno prilagodi dostop in prikaz podatkov glede na svoje potrebe, in vertikalne ali industrijske portali, ki so orientirani na specifično skupino uporabnikov glede na njihovo dejavnost.