Sedež podjetja je pojem, ki ga v teoriji vsi razumejo. Gre za to, da so podatki o vsakem podjetju javno dostopni in na voljo tudi prek spleta. Pri vsakem podjetju je zraven naveden tudi podatek o sedežu podjetja. Gre za lokacijo, kjer podjetje posluje. Včasih pa ni v igri le ena lokacija. Podjetje lahko deluje na več lokacijah. Nekatera tudi v več državah. Kako torej v tem primeru določiti osrednjo lokacijo? Gre za tisto lokacijo, kjer poteka večina poslovanja ali pa tisto, kjer se nahajajo področja poslovanja, ki povezujejo poslovanje vseh podružnic.
Naslednji pojem je poslovni naslov. Na nek način gre za eno in isto zadevo. Razlika je v tem, da se sedež podjetja večinoma nanaša na kraj, kjer podjetje posluje. Po drugi strani poslovni naslov predstavlja ulico in hišno številko.
Poslovanje od doma
Čedalje več majhnih podjetij, sploh če gre za s.p., se odloča za poslovanje od doma. Tudi to je možnost. Podjetja na tak način prihranijo veliko denarja, saj ni treba najeti ali kupiti dragih poslovnih prostorov. Tako poslovanje poteka kar v udobju doma. Treba pa je vedeti, da mora podjetnik najprej pridobiti dovoljenje od lastnika, če želi poslovati na tak način. Tukaj pa se lahko zatakne, če lastnik tega dovoljenja noče dati. V tem primeru je lahko rešitev najem poslovnega naslova oziroma virtualna pisarna. Za nekaj deset evrov tako podjetnik pridobi želen naslov, hkrati pa ohrani anonimnost na svojem domu.
Po drugi strani si lahko na tak način zagotovi tudi poslovni naslov na ugodni lokaciji, kar lahko pozitivno vpliva na samo poslovanje. Znano je namreč, da lokacija podjetja pomembno vpliva na to, kolikšno zaupanje zanjo bodo izrazile stranke in morebitni poslovni partnerji. Poleg tega pa se lahko s ponudnikom virtualne pisarne dogovorite tudi za prevzem pošte, ki bo vam najbolj pisan na kožo.