Servis tiskalnika in tiskalniške opreme

By | 19 avgusta, 2016

Ob okvari tiskalnika ali multifunkcijske naprave je napravo potrebno poslati na servis. V primeru, da je naprava še v garanciji, boste na garancijskem lističu našli naslov in informacije o pooblaščenem serviserju. Popravilo bo brezplačno, seveda če izvzamemo razne fizične poškodbe, uporabo neoriginalnega potrošnega materiala in okvare, katerih vzrok je nepravilno ravnanje z napravo.

Kdaj se servis tiskalnika splača?

Odgovor na vprašanje, če se servis tiskalnika splača ali ne, je odvisen od več dejavnikov. Za vstopni razred tiskalnikov, ki ga uporabljajo več ali manj vsa gospodinjstva po domovih, je odgovor na vprašanje iz prejšnjega stvavka v večini primerov negativen. Vstopni razred tiskalniške opreme je poceni, prodajne cene takih naprav praviloma ne presegajo zneska 100 evrov. Servis tiskalnika je v primerih okvare rentabilen le, če je naprava še v garancijskem roku, ki pa pri omenjenem cenovnem razredu traja le kakšno leto. Po preteku te dobe, je servis lahko celo dražji, kot pa bi stala nova naprava istega ranga. Naprave višjega cenovnega razreda pa se splača servisirati, še posebej če gre za manjše okvare.

Kaj se najpogosteje pokvarljivi deli tiskalnika?

Najpogostejša napaka na tiskalnikih, je zasušena barva v kartušah. Po večmesečnem premoru od zadnjega tiskanja, se barva v kartušah zasuši, posledično pa se zasuši še tiskalna glava in tiskalnik več ne deluje. V modelih, kjer je tiskalna glava del same kartuše, problem enostavno odpravimo z zamenjavo slednjih. Pri nekaterih modelih tiskalnikov pa je tiskalna glava del same naprave in če se kartuša zasuši, je potreben servis tiskalnika. Take okvare so krivda uporabnika in ne spadajo v garancijska popravila. Naslednja pogosta okvara je okvara podajalnika, ki se zaradi dolgotrajne uporabe obrabi in več ne vstavlja pravilno papirja v tiskalnik. Popravilo slednje napake je rentabilno pri tiskalnikih višjega cenovnega razreda, pri cenejših napravah je bolje razmisliti o nakupu novega tiskalnika.