5 napak snemalcev porok

By | 9 junija, 2016

Ray Roman je začel svojo kariero pred desetimi leti. Delal je nadure in plačan je bil premalo za svoje delo. Po nekaj letih in mnogih naučenih naukih, je postal zelo zaželen poročni snemalec. Snemal je poroke uglednih športnikov, kot je zvezda ameriške NBA košarkaške zveze Chris Bosh. Snemal je poroko Sean Parkerja, prvega direktorja socialnega omrežja Facebook.

Ray je javnosti podal 5 skrivnosti, ki so njemu pomagale do uspeha.

1# Preveč dela

Kako te lahko preveč dela stane veliko denarja? Ali ni delo tisto, ki prinaša denar? Ne, če moraš dobesedno izgoreti, da ga vse opraviš. S preveč zadolžitvami, je tudi kakovost dela, ki ga lahko nekdo nudi, na slabši ravni.

2# Radodarnost

Za vsakega snemalca je na začetku cena poročnega videa zelo nizka. Ray je na začetku računal 2.500 € za vse. Za snemanje, za montažo. Vse dokler ni srečal uspešnega poročnega fotografa. Takrat je spoznal, da dela veliko napako.

3# Omejevanje nevestinih idej

Velika napaka, ki jo stori veliko snemalcev, je ta, da postavijo točno določeno ceno za storitev. Zakaj bi bila cena poročnega videa določena, če ima nevesta veliko večji proračun za svoj video.

4# Vnaprej določena cena, brez da bi poznali poroko

S stranko se strinjaš, da boš opravil določeno storitev, brez da bi vedel v kaj se spuščaš. Dogovoriš se, da boš posnel generalko, ki bi morala trajati dve uri, na koncu pa se spremeni v celovečerca.

5# Ujet si v srednje razrednem trgu

Vsak začne svojo kariero s pari tam kjer se cena poročnega videa giblje nekje do 1.500 €. Ne dovolite si, da ostanete na tem trgu preveč časa. Vedno zahtevajte več. Tako od svojih sposobnosti, kot od vaših strank.