Google Analytics je orodje, ki ga morajo poznati vsi spletni mojstri

By | september 22, 2017

Google Analytics je orodje, ki se ga poslužujejo praktično vsi spletni mojstri, ki želijo slediti statistiki obiskanosti svojih spletnih mest. To je razumljivo, saj gre za učinkovito orodje, katerega uporaba je razmeroma enostavna in povsem brezplačna. Prav zato, ker je aplikacija tako uporabna, pa se je pametno o njej najprej dobro poučiti. Prav pri tem pomaga Google Analytics delavnica, ki pomaga tako pri osnovnih opravilih, povezanih z uporabo orodja, kot pri napredni uporabi aplikacije.

Začetna Google Analytics delavnica

Tisti spletni mojstri, ki še nimajo veliko izkušenj z vodenjem spletnih strani, se bodo udeležili začetnega tečaja Google Analytics. Ta se začne povsem na začetku – z odpiranjem Google računa in dodajanjem strani v Analytics. Te informacije so nadvse uporabne, saj je treba najprej poskrbeti za to, da so strani dodane v sistem, v kodo vsake podstrani pa je treba dodati Googlovo sledilno kodo. Začetna delavnica poskrbi, da bodo ta ključna opravila postala brezhibna rutina. Seveda že začetni tečaj razkrije, kako deluje Analytics na dolgi rok, ter kako interpretirati in uporabiti razpoložljive podatke. Najbolj zanimivi so seveda podatki o obiskanosti strani, zelo uporabno pa je vedeti, katere vsebine so najbolj priljubljene in kakšen profil obiskovalcev prevladuje. Vse to in še več je možno izvedeti že na začetni delavnici.

Nadaljevalna Google Analytics delavnica

Bolj izkušeni spletni mojstri, ki že poznajo osnovne funkcionalnosti Analytics, bodo želeli izvedeti kaj več o naprednejših funkcijah. Prav njim je namenjena nadaljevalna Google Analytics delavnica, ki poučuje o oblikovanju ciljev, spremljanju konverzije, prilagajanju strani za različne profile obiskovalcev … V kombinaciji z drugimi orodji lahko Analytics zelo pomaga pri optimizaciji spletne strani za iskalnike, zelo uporabne pa so napredne funkcije za lastnike spletnih trgovin. Spoznavanje Google Analytics do potankosti pa odpira še mnoge možnosti, ki jih je možno izkoristiti za pridobivanje prednosti pred spletno konkurenco.