Cenovno ugodno skeniranje na multifunkcijski napravi

By | december 6, 2019

Na multifunkcijski napravi je funkcija za skeniranje ena izmed bolj uporabnih funkcij, ki jih nudi ta tehnologija. Pri tem je mogoče dokumente v papirnati obliki prenesti v računalniško datoteko in shraniti v mapo na računalniku. Tako podjetje lahko optimizira porabo papirja ter dokumente naredi bolj pregledne. Tudi dostop do njih je enostavnejši, saj je le nekaj klikov stran.

Zmogljiva multifunkcijska naprava nudi tudi druge funkcije, kot je tiskanje, kopiranje in pošiljanje faksa. Pri tem imajo le nekateri modeli tiskalnikov vgrajen tudi skener, vendar se v podjetjih najpogosteje uporablja prav multifunkcijska naprava, saj nudi več funkcij v enem. Ker pa vsako podjetje želi zmanjšati stroške tiskanja, je pomembno vedeti, kakšne možnosti so na voljo. Najem multifunkcijske naprave predstavlja eno izmed stroškovno najbolj učinkovitih opcij.

Izbira med skenerjem in multifunkcijsko napravo za skeniranje

Skenerji so naprave, ki so posebej namenjene za skeniranje dokumentov. Hkrati pa nudijo le to funkcijo, v primerjavi z multifunkcijsko napravo, ki nudi še tiskanje, fotokopiranje in pošiljanje faksa. Če podjetje potrebuje za nemoteno delo vse funkcije, tedaj je bolje, da uporablja multifunkcijsko napravo, saj bi v nasprotnem primeru moralo kupiti vsako napravo posebej.

Iz stroškovnega vidika je učinkoviteje uporabljati le eno napravo, ki nudi vse funkcije, kot pa posebej kupiti tiskalnik, skener, napravo za faks in kopirni stroj. Poleg tega je pri tem ceneje vzdrževati in servisirati le eno napravo kot pa štiri naprave. V stroške je potrebno prišteti tudi mesečne nakupe potrošnega materiala, ki so cenejši, če jih podjetje kupuje le za eno napravo.

Nakup ali najem multifunkcijske naprave za skeniranje dokumentov?

Ko se podjetje odloči, da bo v pisarnah uporabljalo multifunkcijsko napravo, tedaj mora pretehtati, ali je bolje, da napravo kupi ali pa najame pri izbranem ponudniku. Pri tem mesečna najemnina naprave zajema tudi druge stroške, ki bi bili ob nakupu plačljivi. To vključuje stroške potrošnega materiala, kot so kartuše s tonerjem in brezplačen servis. Tako lahko podjetje privarčuje kar nekaj denarja na mesečni ravni.

Prednosti najema multifunkcijske naprave za skeniranje

Pri najemu multifunkcijske naprave lahko podjetje izbira med različnimi paketi, ki se med seboj razlikujejo tako po ceni kot po določenih lastnostih, kot je hitrost tiskanja. Tako lahko podjetje prilagodi potrebe po tiskanju in že z izbiro paketa po meri zmanjša stroške. Pri tem podjetja ne zavezuje dolgoročna pogodba o najemu. Na voljo pa je tudi brezplačni preizkus naprave, zato da bi se podjetje lažje odločilo, kateri paket izbrati in kako z najemom doseči cenovno ugodno skeniranje, tiskanje in fotokopiranje.